גרים בסביון? צריכים מנעולן? זאת לא בעיה

תושבי סביון יכולים להזמין מנעולן מסביב לשעון וליהנות ממגוון רחב של שירותים מיוחדים. אלו למשל השירותים העיקריים הניתנים כיום על ידי מנעולן בסביון:

א. שירותי פריצה – השירות העיקרי הניתן על ידי מנעולן מוסמך בסביון או בכל מקום אחר בארץ הוא פריצה. במסגרת השירות אפשר לתאם פריצה ממוחשבת, פריצה רגילה או פריצה של מנעולים ביומטריים. בנוסף, תושבי סביון יכולים להזמין פריצת רכב ופריצת כספות.

ב. שכפול מפתחות – תושבי סביון כבר לא חייבים לצאת מהבית כדי לבצע שכפול מפתחות. יש הרבה מנעולנים באזור שמציעים את השירות עד פתח הבית או העסק של הלקוח, באמצעות ציוד ייעודי שעומד לרשותם. שכפול מפתחות הוא שירות חיוני שמונע עוגמת נפש ואובדן של צרור חשוב.

ג. התקנת מנעולים וכספות – מלבד השימוש בשירותי מנעולן בסביון לטובת פריצה, ניתן להזמין אותו גם בשביל להתקין מנעולים חדשים, כספות, מערכות אבטחה, מנעולי ביטחון ועוד. הידע והניסיון של המנעולן מאפשרים לו לבצע את ההתקנה במהירות ולעמוד בדרישות של הלקוח מבחינת בקרת איכות.

מנעולן בסביוןמנעולן בסביון המרכז הישראלי למיגון
איך בוחרים מנעולן בסביון?
תושבי סביון גם לא אמורים להיתקל בבעיה מיוחדת כדי להזמין מנעולן מקצועי ואמין. כל מה שהם צריכים לעשות הוא לבדוק את ההסמכה של המנעולן ולשאול אותו על אישור מטעם משטרת ישראל. במידה והמנעולן אומר שיש לו את ההסמכה והאישור הנדרשים, הלקוח יכול לבקש לראות אותם כדי לבדוק את התוקף. בדיקות מן הסוג הזה הן לגיטימיות לחלוטין בהזמנת שירותי מנעולן כי בסופו של דבר מדובר על איש מקצוע שנכנס לתוך הבית הפרטי או הרכב שלנו.

כמו כן, בחירת מנעולן בסביון או בערים אחרות יכולה להתבצע על סמך המלצות. האופציה הטובה ביותר היא לאסוף המלצות אובייקטיביות של חברים, קרובים ובני משפחה. אפשר להתייעץ גם עם שכנים שגרים בסביון ולשאול אותם על שירותים שהזמינו ממנעולן מקומי.


בשורה התחתונה, סביון גדלה בקצב מהיר ואין פלא שעם הזמן עולה הביקוש לשירותי פריצה. תושבי סביון יכולים להזמין מנעולן בכל רגע נתון ולשפר את הביטחון האישי. 

תגובות

רשומות פופולריות