מנעולן בגבעתיים מחיר

מהו מנעולן ומתי צריך אותו?

מנעולן, כשמו כן הוא, הוא איש מקצוע המתעסק במנעולים, הן בפריצה של מנעולים בעת הצורך והן בהתקנה שלהם. המנעולן מתעסק במגוון רחב של מנעולים שאותם אנו פוגשים בשגרה, החל ממנעול של דלת הבית, עבור במנעול של רכב ועד למעולים מורכבים יותר כמו בכספות. לרוב אנו נדרשים לשירותי המנעולן דווקא ברגעים שאנחנו הכי פחות מצפים להם. הרי למי מאתנו לא קרה שננעל מחוץ לרכב עם המפתחות בפנים, או הגיע לדירה בסוף יום ארוך וגילה שהמפתח איננו? בדיוק למקרים האלו אנו צריכים שיהיה לנו מספר של מנעולן בגבעתיים שאפשר לסמוך עליו.

מנעולן בגבעתיים

כיצד למצוא מנעולן טוב בגבעתיים?

·         מקצועיות – כמו בכל בחירה של נותן שירות, המקצועיות היא מעל כל השיקולים האחרים. מנעולן שמגיע מתי שקוראים לו והוא מאוד נחמד זה יפה מאוד, אך כל עוד אנו לא בטוחים שיצליח לפרוץ את המנעול או לסדר מפתח חלופי לרכב – אין בו תועלת.
·         זמינות - מכיוון שכאמור, אנו בדרך כלל צריכים את שירותי המנעולן ברגעים שלא תכננו מבעוד מועד, כדאי שיהיה לנו תמיד מספר טלפון של מנעולן בגבעתיים שאפשר לסמוך עליו שיגיע לעזור לנו גם באמצע הלילה. מעצם הגדרתו, מנעולן חייב להיות זמין לטלפון ובעל יכול התניידות כך שיוכל להגיע בזמן סביר ברגע שנקרא לו, לכל מקום ברחבי העיר.
·         מחיר – קריאה למנעולן יכולה להיות עסק לא זול. חשוב שמעבר לכך שאיש השירות שנבחר יהיה מקצועי, אמין וזמין בכל עת, הצעת המחיר שלו תהיה משתלמת וסבירה. לפני שאתם מזמינים מנעולן, תבררו בנוגע למחירים שהוא גובה עבור העבודה.

מחירון מנעולנים


התמחור עבור עבודות של מנעולן בגבעתיים משתנה מאוד ממנעולן אחד לשני, ולכן צריך לבחון היטב את מאפייני המנעולן לפני שמזמינים אותו. באופן כללי, ביקור מנעולן עולה בממוצע מאתיים שקלים. המחיר עבור פריצת דלת הוא בין מאתיים לשש מאות שקלים, כתלות בסוג הדלת. מנעולנים מציעים גם שירותי התקנת מנעולים, עבורם הם גובים בדרך כלל כמה מאות שקלים, כתלות בסוג המנעול המבוקש ובמקום הצבתו.

תגובות

רשומות פופולריות